Update

E lite lökig på att uppdatera bloggen, men jag vet att ni inte är så många som följer den här :) Den är mycket till för att jag ska kunna hålla koll själv på min viktminskning :)

Idag stannade vågen på 79,5 kg. Trots att jag ätit mitt första mål mcdonalds i veckan och unnade mig lite godis igår. Jag går inte på REN KUR längre heller, utan äter små små portioner och varvar med mina CBshakes! Verkar funka iaf! :)

Midjemåttet var 96 cm när jag mätte igår! STOR förändring mot de 117 cm som jag hade från början. Då kunde jag inte ens dra in magen även om jag försökte, och NU KAN jag dra in magen, helt sjukt, vilken känsla att kunna göra en så enkel grej va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0