NYA TAG!!

Igen! :) Känns bra. Jag klarar mig ganska bra på vanlig mat och känner att jag kan reglera intaget till ett faktiskt nyttigt och normalt intag. Svullar inte längre på samma sätt. Men jag blir segare av endast mat, gillar det inte. Men att promenera varje dag håller jag helt fast vid. Känns SÅ bra! Idag var det konsulent time. Köpte en veckas låda! Imorrn kör vi igen!!!! :) HÄRLIGT!

Vikten har jag ingen kul update på då jag inte vägt mig på nån dag, men efter långledigheten och liiiite svullande rå och massor av vila så hade jag gått upp till 80,3 kg! Men som sagt, dagsvikten kanske är lite mindre? Vägning imorrn.. MEN jag ska ha mens, så jag förväntar mig inga underverk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0