I helgen...

...har jag verkligen levt, inte snålat på någonting! Hamburgertallrik o en liten plankstek, ett glas öl, några kakor och lite saft! :) Härligt! Idag (söndag) var det back to business igen, och det känns BRA, tro det eller ej? Känns skönt och jag är så jävla nöjd med mig själv faktiskt! Vågen kommer få stå orörd i ett par dagar, kanske väger mig på onsdag tänker jag, så kanske jag gått ner det jag lagt på mig och slipper få viktångest ;)

Hejja mig! Idag ska jag ringa bästa CK-konsulenten Miranda och be att få komma imorrn o då ska Jennie med och göra ett försök hon med! Very nice!

Senare idag böor det en långpromenad och i veckan ska jag komma iväg och träna MINST 3 ggr, lågintensiv på crosstrainern tror jag, eller gåbandet, lite armar kanske, några situps kanske jag hinner med också ;)

Minus 70 here I come!!! I veckan ska jag spräcka 80-strecket! Bara så att ni vet det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0